Ezen az úton járunk

2009.01.04. 23:07

Hát a mai nap nem úgy alakult, ahogy terveztem, szervizelni voltam és kicsit elhúzódott. De sebaj, mert gyűjtöttem anyagot a blogra, amit majd késöbb föl is használok. Most itt vagyok és gyorsan megírom a mai bejegyzéseket. A mai versenyző abban hasonlít a 2 nappal ezelöttihez, hogy itt is a feldolgozásban aktív részt vesz az eredeti banda. A dal címe Walk This Way.

Az eredeti nóta 1975ben jelent meg az Aerosmith Toys in Attic albumán. Kicsit tinglitangli, de engem mindig feldob. Viszont Steven Tyler kapcsán mindig elkondolkozok a genetika csodáin, hogy hogy sikerült a lánya olyan szépre... Nade jólvan, apucit nem a mosolyáért szeretjük.

 

Jött aztán 1986 és az ötlet, hogy a légkovácsék, és a hip hoppáré banda a Run D.M.C. közösen előadják a dalt. A feldolgozás talán nagyobb sláger lett, mint az eredeti. Nekem is jobban tetszik kicsit. Manapság el se tudnám képzelni, hogy egy hard rock és egy hip hop banda közösen adjon elő egy számot. Ha ismertek ilyet, akkor szóljatok, mert nekem egy példa se jut eszembe ezen kívül. Pedig itt milyen jól megfér a rap meg a sikítozás. :) Ha megfigyelitek a klippet, azért már akor is ott csörög a 20 kiló fux a tesók nyakán, de azért nekem valahogy ezek a régi rapperek szimpatikusabbak, mint a maiak. Apropó klipp, ejnye, melyik menedzser volt olyan eszes, hogy a szomszéd termekbe szervezett egy rap, meg egy rock koncertet? Gondolom szembe meg disco volt, így legalább koncertek után a sok részeg egy helyre szemetelt, ha belegondolok nem is oly rossz ötlet... Főleg a klipp eleje tetszik, mikor a két zenekar meghallja a másikat, és nézik, hogy mi ez a szar. Aztán kopácsolásban már sokkar hardcore-abbak, mint a szomszéd néni, mert ők bizony lebontják a falat, és átugranak egymáshoz háztűznézőbe. Viszont jó szokás, hogy verekedés helyett közös ugrabugra következik, ezt a való életben is el kéne lesni a nézeteltérések feszültségmentes levezetéséhez. Na lássuk Tylert brékelni.

 Ejnye! Persze, hogy az összes létező youtubos verzión le van tiltva a beágyazás. :@

 

A bejegyzés trackback címe:

https://feldolgozasalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr38858016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása