Sziasztok, először is engedjétek meg, hogy nagyon-nagyon röviden bemutatkozzak. r1pper.jack vagyok a csakmegverlek!!! blogról, lehet, hogy valaki már ismer is az említett blogról, vagy Counter Strike:Source-ból, ahol ugyanezzel a névvel játszom. A kommentjeimből is ismerhettek, amiket ezen a blogon Wrathchild9 néven követtem el. Remélem, nem rontok el semmit, és jó lesz a poszt:

Azt hiszem, az Omegát Magyarországon mindenki ismeri, vagy hallott róla legalább (ha más nem, matekórán, amikor a görög ábécét tanulta). Leghíresebb számaik közé tartozik a Gyöngyhajú lány, amit az Omega az 1969-es Tízezer lépés albumon jelentetett meg. A következő videón egy 1994-es koncertfelvétel látható, amelyik biztos emlékezetes maradt azoknak, akik ott voltak, mert a koncert első felében jó nagy eső kerekedett. A koncert második felét már szárazon játszották.

 

A Gyöngyhajú lányból a Scorpions nevű német együttes csinált Fehér galambot. Magyarul ezt jelenti a szám címe, a White Dove. A Wikipedia szerint ezt a számot 1995-ben adták ki a Live Bites albumon bónusz számként. Ez egy koncertalbum egyébként, de az utolsó két szám stúdiófelvétel. White dove, fly with the wind:

Hogy melyik a jobb zene, azt mindenki döntse el maga, mert nem lehet egyértelműen meghatározni. Nyilvánvalóan az Omegásoknak az eredeti a kedvence, a Scorpionsoknak pedig a White Dove. Én Omegás vagyok ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://feldolgozasalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr38983693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Bianka- (törölt) 2009.03.05. 23:58:40

sziasztok!
nem írtam eddig kommentet az oldalra, de folyamatosan olvasom, és most muszáj gratulálnom r1pp3rnek.. grat :)
Lidérc: szerintem jó választás volt ;)

szeretem az oldalt, tartalmas, igényes és csak így tovább !! (igen, ezt feltétlenül muszáj volt megemlítenem :D
ha nem gond, szóltam pár szót az újdonsült együttműködésről a saját blogomban is..)

r1pp3r.j4ck · http://csakmegverlek.wordpress.com 2009.03.06. 01:09:37

köszi, örülök, hogy tetszik :) Most megkönnyebbültem.

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.03.06. 18:50:20

Köszönjük a dicséretet, nagyon igyekszünk. Az, hogy szóltál pár szót a saját blogodban rólunk, az egyenesen megtisztelő. Mi köszönjük mindenkinek, akik megemlítenek, vagy beszélnek rólunk másoknak.

-Bianka- (törölt) 2009.03.06. 20:12:11

hát, ami jó azt nem szabad szó nélkül hagyni.. ennyi.. :D

-Bianka- (törölt) 2009.03.09. 23:43:43

a cikkhez kapcsolódóan tök véletlen belebotlottam ebbe:
www.youtube.com/watch?v=1EO-MGlkZ78
süti beállítások módosítása