Egy poszt a 80-as évekből

2009.04.04. 23:56

Ugye tudjátok, mi az a Nintedo? Nem, nem a Nintendo Wii, amit egy műanyag izét rángatva irányítasz, hanem a régi, amihez a rikító, 8-gombos távirányító tartozott, amit csak azért rángatott az ember, mert hátha megáll a szakadék szélén a szupermárió, mielőtt még beleszalad egy repülőhalba.

Remélem, mindenki játszott már a fent említett játékkal. A fiatalabb generációk most kapcsoljanak át kérem másik csatornára, mert őket nem fogja elfogni az a nosztalgikus érzés, amit a 20-30 éves korosztályt. Nem fognak tudni visszaemlékezni erre a zseniális játékra, ami 1987-ben jelent meg Európában. Következzen egy részlet a Super Marioból, amivel mindenki felevelenítheti a zenéjét:

Az első feldolgozásunk egy távolkeleti kinézetű fazon két gitáron. Elég ügyesen játszik a gitárjain, de attól még egy elmebeteg állat, hogy ez eszébe jutott. Zack Kimnek hívják egyébként a srácot:

Második helyezettünk csak egy húrral maradt le az első helyezettől, ő tizenegy húron játsza el a számot az előző 12 helyett. Viszont ez most egy basszusgitár, nem egy kétgitáros konstrukció. A videó elején a Jean Baudin név szerepel, és ha a Super Mariot nem Jean Baudin néven forgalmazták francia nyelvterületeken, akkor ez az illető neve.

Különdíjas versenyzőnk egy húron sem játszik, hacsak nem számítjuk azokat a láncokat, amik a pergő alján vannak. Ugyanis ő egy dobos. A zene az eredeti játékból származik átdolgozás nélkül, ő pedig nagyon ügyesen kíséri dobbal. Ezt a videót ha nem láttam 50-szer, akkor egyszer sem. A művész urat Andrea Vandruccinak hívják. Az olasz nők állítólag szőrösek, de ennyire talán nem, szóval az Andrea az olaszoknál fiúnév is lehet, azt hiszem.

A bejegyzés trackback címe:

https://feldolgozasalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr611046792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Bianka- (törölt) 2009.04.05. 19:45:16

ma is érdemes volt benéznem :)
atyaég, mai napig megvan a Nintendom, és a SuperMario-m XD tartogatom a leendő kölkömnek :D
nosztalgia. az, de még mennyire. imádtam, imádom, mindig is imádni fogom :D egy kincs a gyerekkoromból.
(másik ugyanilyen fanatizmusom tárgya a Sega és a Sonic The Hedgehog :D)

r1pp3r.j4ck · http://csakmegverlek.wordpress.com 2009.04.05. 23:18:28

Akkor már érdemes volt írnom :) Nagyon szerettem a Nintendómat én is különben. Unokatesóm pedig nagyon profi volt akkoriban, tök gyorsan végigvitte a Máriót, pedig minden pályán végigment, és minden rejtekhelyre bement. Nem tudom, hogy fedezte őket fel, Prince Of Persia is kb. ugyanúgy ment neki gépen pár évvel később.

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.04.05. 23:21:45

@biankajournal: Nekem is Segám volt és én is Sonicos vagyok. Minden tekintetben jobb, mint a vízvezetékszerelő. :)
Egy volt kollégám hasonlított a Márióra. Megszólalásig. Na értelmes, összefüggő kommentet sikerült összehoznom...

r1pp3r.j4ck · http://csakmegverlek.wordpress.com 2009.04.05. 23:25:51

@Lidérc: a szupermárió nemiss vízvezetékszerelőőő :(

-Bianka- (törölt) 2009.04.08. 18:13:04

Mario-val én is mindig bemásztam minden lehetséges helyre, akkor is ha lejárt az időm. tudni akartam h hol mi van, meg az volt a mániám, h összeszedtem egy pályán az összes érmét :D sosem motivált a herszegnő megmentése, én inkább felkutattam a lehető legtöbb érdekes dolgot XD

Sonic meg.. hát az halál jófej egy játék. nem is tudom, talán 5. pálya a kaszinós, az a kedvencem :D nagyon komoly :D

másik sega-s kedvencem a Mortal Kombat, abból is a 3. hűű, megyek is és összekötögetem, rámjött a jácchatnék XD

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.04.08. 20:21:47

@biankajournal: Akkor neked a Sonic2 van meg. Na majd egyszer összeülünk és nyomunk egy Sonic párbajt :) (A Casinósban mindig félkarú rablóztunk kétjátékosmódban az uccsó percig majd spuri a célba.:))

-Bianka- (törölt) 2009.04.08. 21:43:22

benne vagyok, nálad vagy nálam? XD
viccet félretéve, lehet igazad van és az a Sonic2, nem igazán emlékszem már. van olyanom is, ami SonicFlipper. azt nem szerettem annyira valamiért. bár, ahogy emlékszem baromi nehéz volt, lehet h azért XD
süti beállítások módosítása