Gyerünk Johnny, update van!

2009.04.10. 21:55

Ma sajnos nincs időm rendes bejegyzés megírásához, és a szerkesztőtársamnak, sem tudtam szólni, bízzunk benne, hogy olvassa ezt és megesik rajtam a szíve, aztán kanyarít ide nekünk valami tartalmasabb posztot is. Addigis, hogy ne maradjunk véletlen sem feldolgozások nélkül, nézzünk meg két Johny B. Goode feldolgozást. (Az eredetit ebben a korábbi bejegyzésben találjátok, a nagyszerű magyar feldolgozást meg itt.

Az egyik feldolgozás Johnny Winter-é. Ő egy nagyon híres bluesgitáros. Nyomja is neki rendesen.

 

 

Egy Tommy Johnson nevezetű úriember szintetizátoron játsza a dalt.

 

(És bocsi a villámposztért, igyekszem nullára redukálni az ilyet. )

A bejegyzés trackback címe:

https://feldolgozasalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr481058591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Bianka- (törölt) 2009.04.11. 11:57:36

húh, nagyon komolyan nyomja az öreg :)
Elvis is énekelte, megnéztem a korábbi posztokat, de nem találtam az övét.. ha arról nem volt szó, betehetné valamelyikőtök, ha meg volt, csak átsiklottam rajta, akkor sorry..
(jah, és a Marty McFly félét se felejtsük el, Michael J. Fox értelmezésében.
www.youtube.com/watch?v=VCmeX_4FFME&feature=related
alap XD)

r1pp3r.j4ck · http://csakmegverlek.wordpress.com 2009.04.12. 13:46:09

Sorry, teljesen részeg állapotban voltam :D Tegnap meg egész nap nem voltam itthon, egy haveromék próbáján voltam.

-Bianka- (törölt) 2009.04.13. 00:01:01

nem gond. áhh, részeg.. dejó egyeseknek :P
süti beállítások módosítása