Lounge a csótányok ellen

2009.05.07. 19:32

Ma is rövid leszek, mint a kígyó, aki átmászott a síneken. A Papa Roach MTV barát slágerét a Last Resort-ot Richard Cheese dolgozta fel hallgatóbaráttá.
 

Az eredeti nóta az Infest albumon jelent meg 2000-ben. Az azóta háttérbe szorult nu-metal műfaj akkor virágzott, a zenekar az egyik zászlóshajójuk a mai napig.A bevezetőben megjegyzettel ellentétben nekem nincs bajom a dallal, sőt szeretem a zenekart is. Szerintem műfajukon belül a maximumot hozzták. Nem túl bonyolult, de lendületes dal. Viszont a klipptől kicsit el szédülök, az a sok forgás meg hülyekamera állás. Azt is megfigyeltem, hoyg a műfaj klippjeiben szeretnek embereket mutatnui a szobájukban akik szigorúan jól belenéznek a kamerába.


 
Richard Cheese, szintén 2000-ben megjelent Lounge Against The Machine albumát szeretjük a blogon. Kellemes zene. Mondjuk a youtube feltöltő nem túl kellemes animokat vágott alá...

A bejegyzés trackback címe:

https://feldolgozasalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr131108667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

balukaaaa teh master · http://gothic-risen.blog.hu/ 2009.05.07. 20:39:12

ezt Wierd Al Yankovic is bevette egy polkás válogatásába, de most meg nem mondanám melyikbe :D

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.05.08. 07:35:37

Én megmondanám, mert tudom, de nem teszem, mert SPOILER lenne. Elég sok szám szerepel még abban a Medleyben, ezért nem mutattam be itt. Majd a megfelelő rovatban. :)
süti beállítások módosítása