Májusi kisértés

2009.05.24. 17:14

Véletlen találtam rá a mai bejegyzés témájára, de nem bántam meg, ugyanis az eredeti és a feldolgozás is bejövős. A Heaven 17 szintipop dalát a gótikus black metál zenekar, a Cradle of Filth dolgozta fel, azért nem kell megijedni, szerintem annak is élvezhető aki nem szereti a a műfajt. (én pl ilyen vagyok, mégis tetszik)

 

Az eredeti dal 1983-ban jelent meg a Luxory Gap albumon. Zeneileg prüntyögős szintipop, némi nagyzenekari sampléval, egész hangulatos a maga nemében. Amivel igazán megfogott az a hölgy hangja. Igazából az énekesnő csak vendégként működött közre, a neve Carol Kenyon érdemes utánnanézni a munkásságának, nagyon nagy neveknek vokálozott. Itt viszi az égesz dalt, bár hoyg duetteznek, az mégjobban fokozza nótát.
Készítettek egy klippet is, amiből Bianka kolléganő megtudhatja mit csinálnak a személyzetisek állásinterjú után. Megvesznek, majd puzzle-öznek a fotóddal. Ajjajj. De a főhősnőnket nem zavarja, felkapja a tükörruhát, aztán jól eltéved a minimum Picasso tervezte objektumban. (Jól látom azt a lámpát?) De sebaj, hamár állásinterjú, nyűgözzük le az őrült személyzetist némi tánccal. Apropó tánc, hűűű, először nekem is némi mosolyt csalt az arcomra, de mégis van benne valami dögös. Az a csípőmozgás... A lényeg, hogy szerintem tök jól jön ki a zenével. :) 

 

A Cradle of Filth a 2006-os Thornography albumára készítette el a feldolgozást. Először nagyon ütősnek éreztem a dalt, így többszöri meghallgatásra azért valamennyire leült a nóta, de azért tetszik. Az eleje nagyon bejövős, ahogy indul a zúzós rész, illetve itt is az énekesnőnek a hangja, ami nem túl jó, de mégis van benne valami vadság, és romlottság, ami miatt megfogott. Persze klipp is készült, a zenekar kint a sötét erdőben éppen széjjelfagy, míg az énekesek elvannak a verőfényes napsütésben a virágos réten. Mondjuk ez a virágos rét-Danny Filth sötét szerkója eléggé elüt egymástól. Meg nemtom, ez a rétes romantikás jelenet nállam ellenkező hatást váltott ki, szóval az egyetlen kedves dolognak a klipben is sikerült negatív hangulatot adni. Ejnya

A bejegyzés trackback címe:

https://feldolgozasalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr301140908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása