Büszkék vagyunk rád, Mary..

2009.05.28. 23:02

Ma egy rövidke posztot tudok csak alkotni, mert nem vagyok otthon, de a rövidség ellenére remélem, ezt is élvezni fogjátok.

A Proud Mary talán ismertebb lehet a Rolling on the River címen is, én évekig ezen emlegettem, sok jó feldolgozása készült, sok tehetséges, neves, híres előadó énekli a mai napig.

 

A dalt eredetileg John Fogerty írta és 1969-ben jelent meg a Creedence Clearwater Revival nevű banda Bayou Country című albumán. Fogerty is közreműködik benne, gitározik és vokálozik.

 

 

 

Az egyik, talán legismertebb feldolgozása Elvis Presley nevéhez fűződik, két albumán jelent meg, egyszer 1970-ben az On Stage címűn, aztán 1972-ben az An Afternoon in The Garden-en.

 

 

 

Enjoy, and tbc.. 

A bejegyzés trackback címe:

https://feldolgozasalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr661149979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.05.29. 19:28:35

Én a Prézliset ismertem, de arról sem tudtam hogy ő énekli. :$

-Bianka- (törölt) 2009.05.30. 11:28:47

hát szomorú, nem megismerni egy presley-hangot.. OO :P
bár tény h ezen a videó spec már nagyon a végét járta.. közelében sincs saját magának..
süti beállítások módosítása