Hát legyen..

2009.06.28. 03:09

Ha már a kedves kollégák osztoznak a mély fájdalomban, én sem maradok ki a sorból, és álljon itt egy újabb poszt Michael Jackson tiszteletére. Nézzünk utána pár Beat it feldolgozásnak.

 

Én sem húznám az időt felesleges szócsépléssel, itt az eredeti, 1983-ban jelent meg a hatodik szólóalbumán, a Thrilleren. Tessék öt perces néma csendben élvezni !

 

 

Az első feldolgozás, amit hallottam belőle, a Fall Out Boy nevéhez fűződik, John Mayerrel közös akció volt, frankó klipet is csináltak hozzá, 2008-ban hozták ki. Azt írja a wiki, h élőben énekelték egy phoenixi koncerten és nem jelent meg albumon. Én szeretem, mert tipikus FOB stílus, amellet meg jóból könnyű jót alkotni..

 

 

és itt egy hipphopp összeült akusztikus verzió is:

 

 

 

Egy nagyon komoly feldolgozás a következő, az elkövető a görög death metal banda, az Inactive Messiah. 2006-os Be my drug c. albumukon jelent meg. Nekem ez tetszik a legjobban az itt bemutatottak közül, igaz, az eleje túl emelkedett és fennkölt, de utána nincs vele problémám.

 

 

 

Egy finn hard rock banda, a Manitou is megkomponálta a saját verzióját, csak nem tudom mikor, mert a diszkográfiában semmi utalást nem találtam arra nézve, hogy hivatalossá tették volna. A vidi első percét lépjétek át, mert be van vágva az eredeti Jacko-dal. Nem rossz verzió ez se.

persze nem lehet beágyazni - mert mért lehetne ? o.O - és most hirtelen nem találom, hogy kell linkelni, úgyh mindenki kénytelen lesz a két szép kacsójával copyzni.. https://www.youtube.com/watch?v=ve5cPK63yEQ
(Segítettem a problémán -Liderc)

 

Egy kanadai énekesnő, született Emm Gryner új értelmezést adott a dalnak, mikor elénekelte egy szál zongorával. Szép. Tetszik. Szintén nem találtam infót albumon való megjelenésről..

 

 

 

Nem t'om, ki az a Ben Deignan, de előszeretettel teszi fel a videóit yT-ra, amikben egy akusztikus gitárral felfegyverkezve gyártja a különböző covereket. Igazából nem is rossz. Vagy inkább, érdekes. Talán egy American Idolba még vigaszágon is épp hogy be nem jutott, feltűnési viszketegségben szenvedő, újabb aranyifjú tinibálvány-növendék, majd meglátjuk, hátha Simon Cowell őt is felfedezi és megkoreografálja..

 

 

 

Óh, a szintén zenész.. valami Samuell, ne kérdezzétek.. csak random találtam yT-on. Ahhoz képest meg tűrhető. Bár az az úújee rohadtul nem kellett volna az elejére és csak nekem van olyan érzésem, mintha olvasná a szöveget? :)

 

 

Nah, mára ennyit, remélem azért tetszett mindenkinek.

RIP meg jóccakát!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://feldolgozasalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr561212884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.06.28. 08:37:39

A Beat it már volt a blogon, még nagyon az elején.
feldolgozasalatt.blog.hu/2009/01/20/bandazas_jackoval
De ezt a bejegyzést bennhagyom, mert vannak benne új dalok is.
Nemsoká kész lesz a tartalomjegyzék, (bár az is lehet hogy akkor még ma befejezem) És akkor nem lesz a továbbiakban ebből galiba. :)

-Bianka- (törölt) 2009.06.28. 11:32:17

most őszintén, ha más feldolgozások vannak benne, nem mindegy, hogy már volt-e vagy nem, drága? összvissz kettő az ami mindkét posztban ugyanaz..

egyébként sorry, éreztem, hogy már volt, és utána kellett volna néznem, csak valahogy kimaradt..
süti beállítások módosítása