RIP Jacko =(

2009.06.28. 00:11

Üdv mindenki! Lidérc szép tartalmas postja után úgy gondolom ennyit megtehetek én is, hogy legalább dobok egy postot Jacko emlékére...

A szám amit választottam az Earth Song... Nem azért, mert ebből kevés feldolgozás van, hanem mert szerintem ez Jacko egyik legjobb száma...

Az eredeti számot az 1995-ös HIStory: Past, Present and Future, Book I albumon adták ki. Jellemzést a számról nem adok, hiszen Jacko-t és dalait mindenki ismeri, íme az eredeti:
(HD-t linkelek, lehet lassabban tölt, de a minőség a lényeg)

 

 

Amit elsőnek gondoltam hogy berakok, az egy Acapella változat, ahol Jacko hangját hallani csak, így kicsit jobban észrevenni a hangterjedelmét... Íme:

 

 

A következő egy karaoke változat... Jó hangja van a srácnak... Idézem a srác szavait a leírásból, természetesen magyarul:

Ez egy kis tiszteletadás annak az embernek aki a legnagyobb volt a bolygón.
Én éneklem a dalt! Nem akarok nagyszerűnek hatni, csak énekelni Michael emlékére.
Michael mostmár örök. Mindenkinek, Mindörökké.

 

 

Természetesen linkelem a sima karaoke változatot, hátha valaki megtisztel minket és Jacko-t azzal hogy felénekli... Ha van ilyen ember kérem ne habozzon megosztani velünk... Nem kell hozzá egy Michael 2-nek lenni, a szándék a lényeg...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://feldolgozasalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr791212773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

balukaaaa teh master · http://gothic-risen.blog.hu/ 2009.06.29. 11:16:57

ez rohadt jó volt. a karaokee-t felénekeltem én is, de semmi pénzért nem venném fel és tölteném fel :D

Damian 2009.06.29. 11:27:14

o.O komolyan felénekelted?
A Puruttyás postot után rólad nem hittem volna :O
Töltsd fel légyszives :D

balukaaaa teh master · http://gothic-risen.blog.hu/ 2009.06.29. 13:13:41

@AzraelHUN:
a-a. csak én hallhatom. amúgy meg miért ne? :D

persze ettől még nem tartom többnek jacko-t...
süti beállítások módosítása