Legyen...

2009.07.01. 15:46

Hello mindenki... Ma egy kis nosztalgiázás lesz a régi idők zenéivel...
A mai szám amit választottam a The Beatles-től a Let It Be...
 

Mint azt tudjuk, a brit származású Beatles, a nagy Beat korszak idején jött létre.
A zenekart John Lennon és Paul McCartney. Később csatlakozott hozzájuk George Harrison és Ringo Starr... Mára márcsak Paul és Ringo van életben, Lennon-t, mint mindenki tudja, 40 évesen meggyilkolták, Harrison pedig áttételes tüdőrák miatt vesztette életét 2001-ben, 58 évesen. Az eredeti szám, az 1970-es Let It Be című albumokon jelent meg, amely már nem hozott akkora sikert, mint az eddigi albumaik.

 

 

A következő "feldolgozó" Brooke White. Az American Idol egyik döntőse... Egy zongorával játtsza, énekel mellé... Jó hangja van, nekem bejött =) Most 26 éves... Eddig 2 albuma van kész, Pop stílusban játszik.

 

 

 

A következő feldolgozó Allison Crowe kanadai énekes, dalszerző, gitáros, zongorista.
Most 27 éves. Eddig 6 albuma van kint, ő is Pop stílusban utazik, Az előadásmód ugyan az mint Brooke-nál. Nekem valahogy Brooke előadása jobban tetszik, de ez sem rossz...

 

 

 

Következő feldolgozó szintén szólózik =)
A neve JJ Olsen, 31 éves Amerikai. Nem tudunk róla sokat, sőt, inkább semmit :P
Előadásmód még mindig ugyan az. Jó hangja van a srácnak...

 

 

 

A következő feldolgozás egy kórus... Valami ázsiai kórus, semmit sem találtam róluk...
Hát elég furcsa :S Nekem nagyon nem tetszik xD Szerintem nem csak én vagyok vele így :D

 

 

 

Az utolsó egy Chipmunks verzió :P Sokan írják kommentben hogy kicsit gyors, ez igaz, de itt nincs olyan magas hang, ezért ez jobban tetszik :P

A bejegyzés trackback címe:

https://feldolgozasalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr91220227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Bianka- (törölt) 2009.07.02. 02:06:25

na akkor most kéretik ápdételni és betenni a Carol Woods és Timothy T. Mitchum féle verziót az Across the Universe c. filmből :)

egyébként a chipmunkos verziókat nem hanyagolhatnánk? annyira értékelhetetlenek, csak röhögünk picit néha, de ennyi, ezt a yT-on is meg tudja tenni mindenki :D

-Bianka- (törölt) 2009.07.02. 20:04:10

jólvan legyen, ahogy te akarod.. XD

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.07.03. 00:22:02

Eleinte én is beraktam egy egy hosszú bejegyzés után a mókusokat érdekességként, de először humorosnak is találtam, de mikor már a 3. gyorsítva lejátszott hanganyagot kellett végighallgatnom, akkor átment utálatba. Na azóta nem szeretem. De ha neked tetszik, akkor szerintem csinálj egy nagy Csipmunksz bejegyzést, ahová begyűjtesz egy csomót és akit érdekel az ott megtalálja, így mindenki boldog. :)

Damian 2009.07.03. 16:09:45

Én maradok annál, hogy minden postom végén ott lesz a chipmunks :D ha nincs akkormeg megcsinálom én :P

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2009.07.07. 13:54:52

eredetit imádom.
a hölgyemények közül nekem is az első tetszett jobban, a másiknak technikásabb ugyan a hangja de nem sikerült megfogni a lényeget (ami pont ez lett volna h egyszerűen, szépen mert a dal magáért beszél).
a srác hangja nem tetszik, mint akit kiheréltek és egyébként sincs minden hang a helyén.
a kórust neeeee. a fiú szólista erőlködik, a lány nem tiszta és szerintem egyébkéntis túl magasra rakták a dalt, a szoprán alig bírja. (elnézést kibújt belőlem a tanár néni)
süti beállítások módosítása