1 Éves a Feldolgozás alatt!

2009.12.28. 20:10

Úgy bizony. Ma lettünk egy évesek!

Már régóta nagyon sok zenét hallgatok és szokásom, hogy utánanézek, mit hallgatok. Így egy csomó feldolgozásnál bukkantam kiváló eredetire, vagy ismertem fel egy számnak újabb változatait egy egy albumon. Valahonnan innen jött az ötlet. Tavaly ilyenkor életem eddigi legrosszabb, legnehezebb időszakából lábaltam ki épp, ráadásul épp munkanélk alkotói szabadságon voltam, így hogy hasznosan töltsem az időt, nyitottam meg ezt a blogot.

Az első bejegyzés óta eltelt idő alatt sok dicséretet és bátorítást kaptam, köszönöm, mind nagyon jó lesett. Sok új előadót, dalt ismertem meg, amikről különben sose hallottam volna, remélem az olvasóimnak is hasonlóképp hasznosnak bizonyul minden egyes idelátogatás.

Igyekszünk a kezdetek óta színvonalas bejegyzésekkel megjelenni és arra figyelni, hogy széles legyen a zenei spektrum, minden műfaj szerepet kapjon. Mivel március óta kevesebb időm jutott a blogra, így segédszerkesztőket vettem fel. Ezzel mégszinesebb, változatosabb lett mind az írások stílusa, mind a zenei repertoár.

A jövőbeni terveink a színvonal tartása, illetve emelése mellett egy új, önálló arculat létrehozása, mely új kinézetet, egységesebb bejegyzés tördelést jelent. Továbbá szeretnénk tovább ápolni a baráti oldalak közötti kapcsolatot, illetve új honlapok barátságát is megnyerni.

Létrehoztam a feldolgozás alatt blog közösséget, akinek van indás profilja, és van kedve csatlakozzon.

Ha valaki késztetést érez, jelentkezhet 5. szerkesztőnek, a feltételek és részletek holnap.

Végül megosztanék veletek egy kis statisztikát az elmúlt év működéséről:

 Az oldalon eddig 361 bejegyzés jelent meg, amit összesen 6 ember szerzett. Ebből én 271-et tudhatok magaménak. Szeretném megköszönni a többiek munkáját, nagyon nagy segítséget jelentettek mindannyian, név szerint: Anka, Balukaaa, Beemre, Damien,  r1pp3rj4ck. Köszönetet mondok azoknak is, akik dalokat ajánlottak, külön kiemelném Trex és Angyalka segítségét.

Az eddigi rekord egyéni látogató 183 fő volt. Rekord oldalletöltés: 527

Az eddigi összes oldalletöltés 28842

A statisztikák a beépített blog.hu-s cuccal történtek.

Én ezt is nagy eredménynek könyvelem el, remélem jövőre még többen lesztek.

További jó böngészést az oldalon.

 

Szerző: Lidérc

4 komment

Címkék: kazánház

A bejegyzés trackback címe:

https://feldolgozasalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr801629115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

r1pp3r.j4ck · http://csakmegverlek.wordpress.com 2009.12.29. 01:54:23

Nagyon-nagyon boldog születésnapot a blognak! :) Gratulálok, Lidérc, szépek a statisztikák! És persze igényesek a posztok! Sok sikert a továbbiakban is :)

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2009.12.29. 10:33:37

boldog évfordulót. csak ügyesen
süti beállítások módosítása