Egy ötletes csalás

2010.01.18. 18:09

Mert ez a feldolgozás nem is igazán feldolgozás, de mégis olyan jó, hogy csuhaj! A tovább után megtudhatjátok mi ez.

A szám címe Hanabi, az előadó egy Ikimono Gakari nevű japán hölgy. Nekem mindig nagy meglepetést tudnak okozni a szép hangú ázsiaiak. Itt nézhettek hozzá dalszöveget, hogy ne vesszetek el a szavak között, itt meg karaoke-t, ha túlzottan tetszene. De leges-legelőször tessenek megnézni a szám nagggyon csili-vili videóklipjét.

A szám a Bleach nevű anime sorozat egyik outro-jaknét lett híres, szóval nem meglepődni a következő verzión lévő bociszemű entitáson.
Ez a verzió egy remix. Vagyis babrálás a hangsávokkal. A feltöltő elmondása szerint ő csak módosította a hangszínt, hogy férfiassabbá tegye az éneket.
Minden elismerésem a készítőnek, ha nem mondja meg mi ez, én simán elhittem volna, hogy ez egy másik énekes.

Csalás, de nekem nagyon tetszik.

A bejegyzés trackback címe:

https://feldolgozasalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr421682633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grimmy 2010.01.20. 16:08:04

Elég régóta ismerem a blícset, de még soha nem hallottam...:S

balukaaaa teh master · http://gothic-risen.blog.hu/ 2010.01.20. 20:50:10

@Grimmy:
a 80-adik rész körül van (nem tom hanyadik évad) a végén. ejnye, tessék megnézni jobban.
www.youtube.com/watch?v=t_40Yvj8IdY
süti beállítások módosítása