Ma is egy szomorú, lassú nótát választottam, mely nem más mint a A Tale That Wasn't Right a Helloween-től. A tökfejek legszebb száma.

Az eredeti nóta a történelmi Keeper of the Seven Keys, Pt. 1 albumon látott napvilágot 1987-ben. Michael Kiske eszméletlenül jól tudja használni a magas hangját, nem semmi, hogy énekel. Albumverzsön:

 

Aki skubizni is akarja, annak egy '92-es koncertvideó:

 

1993-ban Kiske kilépett a zenekarból, azóta ugye Andi Deris énekel. Hallgassuk meg a dalt az ő előadásában is, én azokhoz tartozom, akik jobban szeretik a Deris fémjelezte Helloween korszakot, az ő által énekelt A Tale That Wasn't Right-ot is nagyon szeretem, de azért elismerem, ebben a dalban ég és föld a kettejük közötti különbség. A 2007-ben kiadott Live On 3 Continents dvd-ből van a részlet.

 

Idén adták ki az Unarmed lemezüket, amin a saját számaik akusztikus, nagyzenekaros feldolgozásait játsszák. Meghallgattam egy 5 perces összefoglalót a lemezről, annyi alapján azt szűrtem le, hogy a blog szempontjából érdekes, viszont az egyéni véleményem, hogy nembejövős, de azért adok egy esélyt majd neki valamikor. Ennek ellenére az album utolsó dala, ami természetesen  A Tale That Wasn't Right, nagyon tetszett. Ehhez a dalukhoz legalább illik szimfonikus kíséret. Erről a linkről ingyen végig lehet hallgatni.

A Beto Vázquez Infinity dolgozta fel a dalt a 2002-es Wizard EP-jére. Ez még csak egy instrumentális verzió volt. Utána vették fel immár női énekessel az alábbi változatot, ami a The Keepers of Jericho - Part II tribute lemezre került fel 2003-ban.

 

Ahogy néztem a sok "amatőr" zenész feldolgozásait a youtubon,is találtam egy igazi gyöngyszemet. Jean-Christophe Duvivier énekli a dalt, hihetetlen jó hangja van, néztem a többi munkáit is, bámulatos, nem is értem, miért nem futott be még. Ez még nem is a legjobb tőle:

 

Végül egy igazi WTF?!! A Black Korea feldolgozása olyan szinten beteg, hogy az már élvezhetetlen. És persze koreaiul van.

A bejegyzés trackback címe:

https://feldolgozasalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr671772218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása