Rendszerezzük a mélységet!

2010.05.09. 01:14

Konczi elvtárs küldött egy érdekes feldolgozást a System Of A Down egyik sikeres számához, a Toxicity-hez. Hogy ne legyen rövid a bejegyzés, hozzácsaptam még egy másik slágerük, a Chop Suey! feldolgozásait.

A Toxicity 2001-ben jelent meg az azonos című lemezen. A banda egyik legnagyobb sikere. Energikus, lendületes nóta. Nekem nagyon tetszenek a ritmus és hangulat váltások benne, a zúzós, erővel teli részeket kellemes lassú, pszichodelikus epizódok szakítják meg.

 

Konczi által küldött hegedűs verzióról első pillanatban nem gondoltam, hogy ilyen jó lesz. Nem ezt vártam. Három elragadó hölgy adja elő két elektromos hegedűvel és dobbal. Én tiszta hegedűhangra számítottam, de a lányok az Apocalyptica irányába mentem el, torzítót is használnak, így néhol egész metálos a hangzás. Az ének helyett az egyik hegedű az ének dallamát játsza. Nekem nagyon tetszett.

 

A következő cseh verziót én találtam. igazából elég gyenge átköltés/paródia viszont nagyon jó a rajzfim, amit készítettek hozzá. az előadó a Rumstajn.

 


 

A Chop Suey! szintén a Toxicity lemezen jelent meg. A zenekar legismertebb dalai közé tartozik. Ebben is váltogatják a lassú és gyors részeket, nagyon jól el tudnak játszani vele. Serj Tankian-nak nagyon jó hangja van, tele erővel, amit Daron Malakian háttévokálja meg tovább fűszerez.

 

Richard Cheese 2002-ben adta ki a Tuxicity lemezén a dal lounge változatát. Amellett, hogy nagyon kellemes kis muzsika, nagyon poén.

Casey Shea is szintén lágyabban értelmete újra a dalt, ő kellemes akusztikus verziót készített. Sajnos a youtubon alá van vágva a Halo 3 treasere, annak a hangja belehallatszik, így rontva az élvezhetőséget.

 

Az elején lévő hadarós részt parodizálja ki a Tenacious D. Zseniális.

 

A fülöpszigeteki paródia csapat, a Parokya ni Edgar épp a Toxicityvel gyúrta egybe a dalt és készített belőle paródiát The Ordertaker címen. Nem valami jó, de legalább érdekes. :) 2005-ben jelent meg a Halina sa Parokya albumukon.

 

Szerencsénkre Weird Al Yankovic is parodizálta a dalt, igaz, csak egy kis részlet, az Angry White Boy Polka medleyében, de így is nagyon jó.

 

Az Apologetix keresztény paódia zenekar, Downer Of A Sister címen adott ki chop suey! paródiát. Ez se túl jó, az énekes hangja irritált. 2003-ban adták ki az Adam Up elnevezésű lemezükön.

Végül Avril Lavigne adja elő nekünk koncerten. Szerintem borzalmas, főleg a vékony hangú sipítozás, de közönségének tetszik.

A bejegyzés trackback címe:

https://feldolgozasalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr411985095

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: garmin gps fishfinder reviews 2018.07.30. 19:15:28

Amit a porszívószűrőkről tudni kell. - Hasznos háztartási és elektronikai kiegészítők

Trackback: lowrance elite 5 chirp transducer installation 2018.05.16. 13:08:43

Isztambul múzeumainak nyitva tartása és belépő árai! - Istanbuli utazások

Trackback: depth finder reviews 2018.05.14. 18:07:13

A Tatai Vár - Tatai Barangolások

Trackback: depth finder reviews 2018.05.14. 18:06:37

A Tatai Vár - Tatai Barangolások

Trackback: humminbird pro angler dual beam fishfinder 2018.04.20. 11:42:57

Olcsó telefonok az igazán széptől a hatalmas akkumulátorosig - Gadget Shop

Trackback: comparing fish finders 2018.04.18. 22:35:53

Hazajött a restaurált Merci! - Belsőség

Trackback: fish finder reviews 2018.04.12. 16:10:23

Chemical name of percocet - naofubj

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.05.09. 12:10:06

ujjj de szeretem a Toxicityt :) Konczi, imádlak a hegedűs verzióért, nagyon üt. múltkor találtam hárfán előadott Troopert amúgy, az is nagyon állat :)
a cseh cuccból tényleg csak a videó jó
a Richard Cheese-es Chop Suey hibátlan, nagyon tetszett.
a Tenecious D akármit csinál, nekem jöhet :D
Weird Al medley-ét asszem már láttam de hihetetlen az arc :D
a többi vagy közepes vagy nagyon szar

Valdislav 2010.05.11. 17:03:18

Nagyon szívesen bármikor :)

Olman · http://szofejto.blog.hu/ 2010.05.12. 19:25:14

:) Érdekes a hegedűs... de valahogy az elektromos hegedűk helyett inkább csak a hölgyek jöttek be. Néhány klasszikus ajánlás:

Vonósnégyes:
www.youtube.com/watch?v=wf0mJb6qUOg

Zongora:
www.youtube.com/watch?v=Be-loLSUWT0
süti beállítások módosítása