Szellemírtók betétdal

2010.05.19. 18:55

Az amerikában, és szerintem itthon is népszerű film, a szellemírtók fülbemászó betétdalának jártam utána.

Az eredetit Ray Parker Jr. írta

két rajzfilmsorozat is készült a frencsájzból, az egyik a Real Ghostbusters

a másik az Extreme Ghostbusters.

Trash metál a Xentrix-től

Michael the turtle. Olcsó, gyenge kopija a Crazy Frognak. Igen, még azt is lehet olcsón utánozni.

McFly

Hoobastank

The Rasmus feldolgozása. Kellemeset csalódtam, bevallom.

A Mad Caddies ska verziója. Utána van még 2 szám, de azok is jók, úgyhogy csak ajánlom.

Filharmónikus zenekarral

A bejegyzés trackback címe:

https://feldolgozasalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr532016142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2010.05.19. 22:14:06

Igen, ez egy olyan dal, amit nehéz elrontani. Végül is mindegyik hangszeres verzió tetszett. A Rasmus verzió valóban pozitív csalódás, utána is néztem, hogy tényleg ők adják-e elő, valószínű igen, mert meg is jelent az első lemezükön.
Engem a technós technős nem irritál annyira, mint az a gyökér béka. Most találkoztam vele először.
A filharmónikus zenekari átirat meg überkirály.
süti beállítások módosítása