A Paint It Black a Rolling Stones-tól már 2-szer is szerepelt a blogon:

http://feldolgozasalatt.blog.hu/2009/01/09/hol_a_fekete_festek

http://feldolgozasalatt.blog.hu/2010/01/20/megint_mindent_befestunk_feketere_update

De most itt az idő egy újabb eresztésre, összeválogattam nektek hét, változatos feldolgozást a témában.

A deathcore műfajban operáló, The Agony Scene verzióját Akos1000 mutatta be nekünk. A stílusból adódóan megy benne a hörgés, meg károgás, de a zenéje nem rossz. Odazúznak rendesen. 

 

A Panzer X  2006-ban dolgozta a fel a dalt a Steel Fist EP-jére. Lengyel barátaink a zúzósabb heavy metált választották művészetük kifejezésére. Nem lett rossz, de nem egy kiemelkedő darab.

 

Egy egész friss anyag még idénről, egy egész fiatal zenekartól, az idei, Punk Goes Classic Rock feldolgozás lemezre került fel a VersaEmerge alkotása. Annyira nem is punk, inkább alternatív rocknak nevezném, nő-férfi duettel. Nagyon tetszett.

 

A Firewater egy amerikai zenekar, méghozzá New Yorki - ennek ellenére, vagy éppen emiatt nagyon ügyesen a zenéjébe olvasztotta a különböző nemzetiségek népzenéit. A Paint it Black feldolgozásuk egy lomha indie rock, zsidó népzenei elemekkel. Egy kicsit keleties hangulata van, a borító meg mintha a Szovjetunióból maradt volna ránk. Nekem ez is bejött. A 2004-es Songs We Should Have Written lemezt keressétek.

 

A Statemachine egy szolid elektronikus-szintipop verziót készített. Nem az én műfajom, de egész kellemesnek találtam. A 2003-ban kiadott Short and Explosive albumukon megtalálható.

 

És most időutazáson veszünk részt, 1966-ban énekli Marie Laforêt a dal francia változatát. Elég pörgős.

 

Régi ismerős a blogon a Hayseed Dixie, sajnos nem túl jóa  felvétel minősége, de a bluegrass verziók még így is érdekesek.

A bejegyzés trackback címe:

https://feldolgozasalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr282075473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.06.12. 10:22:39

hátttöö.. The Agony Scene túl.. túl kapkodós?
Panzer X szerintem annál sokkal jobb mint ahogy hisszük, csak eléggé szar a hangminőség.
Versaemerge nyert ebben a körben.
Firewater elmegy, az album címe nagyon tetszik, én is elég sokszor mondom ezt :D

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2010.06.13. 03:55:54

Vicces, megint összejött egy posztra való minőségi feldolgozás, amiket tegnap, mikor kerestem is, sehol se láttam. Most meg véletlenül beléjük futok.

borzash · http://frozensteak.bandcamp.com 2010.11.30. 09:08:15

szerintem ebben a témában az Animals verziója, vagy méginkább a War zenekaré (szintén Burdon): www.youtube.com/watch?v=eEMl5YQqFQ8

ami nagyon fasza még, a Grip Inc., Dave Lombardo Slayer utáni zenekara:

www.youtube.com/watch?v=dUStfAkvO_s

fasza ez a blog, kár hogy nem tudtam a feldolgozásversenyről... lesz még?
süti beállítások módosítása