A Linkin Park régi slágeréhez, a Crawling-hoz készített egy szerintem nagyszerű és gyönyörű feldolgozást az Angelzoom.

Az eredeti nóta 2000-ben jelent meg a Linkin Park első, Hybrid Theory névre keresztelt nagylemezén. Nincs bajom a zenéjükkel, sőt, azt mondom a nu-metál műfaj egyik legjobb együttese, de az énekest, Chaster Benningtont meghallgatnám egy hard rock, vagy metál bandában is, mert marhajó a hangja. Én legalábbis nagyon bírom, kár, hogy nem olyan műfajban énekel, ami hozzám közelebb áll.

 

Az Angelzoom dark ambient feldolgozása 2004-ben jelent meg első, eponym nagylemezén.  Maga a dal érdekes hangulatot áraszt, sötét, komor, mégis gyönyörű. Az énekesnőnek csodálatos hangja van.

Akinek mégse tetszett volna az előző lassú dal, azoknak itt egy jó kis bluegrass Bryson Jones bácsitól. Hatalmas.

A bejegyzés trackback címe:

https://feldolgozasalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr382077582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.06.14. 13:18:32

hát számomra most egyiksem közelíti meg az eredetit.
Angelzoom-os hölgynek tényleg szép a hangja de egy pörgős nótából csináltak egy totál lassú szenvedős izét. hát én is szenvedtem tőle.
bluegrass elmegy.

Valdislav 2010.06.15. 20:06:57

Ezek tök jók! Régen nagy LP fan voltam ma már leszoktam róluk. A bluegrassos feldolgozás bitang jó:D

Sphha 16 2010.07.05. 20:15:47

az utolsó beteg... de jó :D
süti beállítások módosítása