9,460529·10^15 méter

2010.10.23. 22:27

A mai rövidke bejegyzés alapanyagát Konczi_elvtárs küldte nekünk.

A Padlás című musical Fényév távolság című dalát az Ossian dolgozta fel. (Na meg minden 2. megasztár versenyző előadta)

 

A Padlás ősbemutatójára 1988-ban kerítettek sort. A dalokat Presser Gábor (zene) és Sztevanovity Dusán (szöveg) írta. A dalban hallható Rádiós szerepét direkt Kaszás Attilának szánták, aki remek előadást nyújtott. Emlékszem, kisgyermek koromban igen sokat hallgattam a Padlást kazin. Jöjjön egy kis nosztalgia:

 

Az Ossian tavalyi lemezén, az "Egyszer az életben"-en kapott helyet a dal metál változata. A sors iróniája, hogy  csütörtökön épp egy Ossian dal után böngésztem a yt-t, mikor megláttam ezt a címet. Egyből beugrott, hogy volt egy ilyen Padlás dal is, de nem nyitottam meg, nem gondoltam, hogy ez=az. Még jó, hogy Konczi belinkelte.
Visszatérve az Ossianra, az eleje nem tetszik, szerintem nem illik ide. Utána tűrhető. Kicsit több erő, beleélés elfért volna.

 

Egy koncertfelvételen a zeneszerző, Presser Gábor is előadta egy zongorán.

 

Persze rengeteg musical énekes és tehetségkutatós versenyző énekelte a dalt, nem raknám be őket mind, de mivel tudom, hogy valaki úgyis belinkelné, bemutatok kettőt.

A 2009-es Csillag Születik tehetségkutató műsorban emlékezetes Tabáni István előadása.

 

Kaszás Attila segítette Rúzsa Magdit a 2006-os Megasztárban. Szép duett.

A bejegyzés trackback címe:

https://feldolgozasalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr612394132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.10.31. 19:46:44

őszintén szólva egyedül Kaszás Attila (RIP) hangjával és előadásában az igazi és ebből most nem engedek.
Ossian: tetszik a gitárszóló. az ének pocsék.
Presser hatalmas zeneszerző, énekelni is tud, de szerintem előadásában ez nem az ő dala. hát végülis Kaszásra lett írva, nem véletlen.
Tabáni érzelmi kitörése... nem érdemes értékelni.
Rúzsa Magdinak hatalmas hangja van és szerintem nagyon megható volt ez a megoldás ahogy egy "duettet" csináltak az egészből.
süti beállítások módosítása