(Ghost) Riders In The Sky

2011.01.27. 11:25

Stan Jones írta ezt a remekbe szabott country cowboy dalt. Legismertebb előadója Johnny Cash (akit érdekel ITT bővebben olvashat) Nem tudok mindent róla, nem ismerem minden dalát. Viszont amit ismerek azt nagyon szeretem. Oly generáció tagja ő, melyből nem sokan éltek hosszú életet. Egyet említek, Elvis Presley. Johnny Cashről azt mondták olyan mint a vonat (amerikában a pontosság szinonímája, a mi MÁVunknak lenne mit tanulni).

Hamár Elvist említettem hallgassuk is meg az ő előadásban a dalt. A minősége hagy kivánnívalót maga után.

2007 ben egy képregény adaptációból készült film a Ghost Rider (Szellemlovas) Nicolas Cage főszereplésével új verzót tett ismerté. Előadja a Spiderbait.

Ramrods

Magyar adaptáció a Skorpió dala, szerintem sokaknak ismerős lesz.

A teljesség igénye nélkül készítettem a posztomat. Kizárólag saját szájízem szerint. Az előforduló esetlen nyomdai hibákért felelősséget nem vállok!

A bejegyzés trackback címe:

https://feldolgozasalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr972617701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

r1pp3r.j4ck · http://csakmegverlek.wordpress.com 2011.01.31. 16:02:32

omg hallottam mar a szamot, de a Skorpiotol ismertem igazan, es nem esett le, hogy ez egy feldolgozas :D
süti beállítások módosítása