Szerzők

2009.10.20. 20:49

Beemre

Üdvözlöm a kedves olvasót! Túl a harmadik x-en, feleségemmel, kisfiammal a "háttérben" megváltozik az ember gondolkodásmódja, igényei. Így van ez a zenék területén is. Pont ezért lesznek írásaim szerteágazóak. Múltba nyúlóak és kísérletező jellegüek. Sokszor nem is érdekel az előadó személye, maga az élmény ami ér a találkozás során a fontos. Ezért szeretem az "egyedi" feldolgozásokat. Több ötletem is van, melyeket az adott pillanatban le is jegyzek, de nem publikálom, mert nincs meg hozzá a kellő lelki állapot. Ilyenkor megvárom a megfelelő pillanatot és átdolgozom a vázlatot. Nehéz olyasmiről beszélni amit elmondanak a zene közben. Időnként feleslegesnek érzem a kommentárt. Nem is lesz sok. Jó szórakozást mindenkinek! Beemre


Anka_

Üdv minden Feldolgozás alatt olvasónak!

Anka vagyok, az egyik szerkesztő, és egyelőre egyedül képviselem a női vonalat a csapatban.
Feladatom jelen pillanatban, bemutatni magam pár mondatban, hát legyen :)

23 éves vagyok, a SZIE-GTK-n hallgatom a rendkívül hangzatos nevű gazdálkodás és menedzsment szakot, aminek remélhetőleg baromi sok hasznát veszem majd az eljövendő újságírói pályámon :)

Aktívan érdeklődöm minden hír és újdonság után, perpillanat a blog, a photoshop és a tanulás tölti ki minden időm, de ha akad mit, mellette dolgozom is.

Szabadidőmben leginkább filmezek, blogot írok és zenét hallgatok, főleg Iron Maident, Nightwisht. Így akadtam annak idején a Feldolgozás alatt-ra, ahol tiszavirág életű kommentelő státusz után megkaptam a szerkesztői rangot.
Igyekszem körüljárni szinte az összes zene műfajt, mert bár a rock az örök szerelem, de azért önkényesen nem diszkriminálom a többit sem.

És Te, kedves FdA olvasó, reméljük, élvezettel klikkelsz majd összevissza az oldalon, mert szerkesztőtársaim profi módon és nem kis energiát belefektetve próbálnak kedvedre tenni.
Jó szórakozást hozzá, és sok-sok kommentet!

Üdv, Anka


 

Balukaaaa

Balukaaaa a becses becenevem, bloggerkedek már egy ideje, szeretem a szép nőket, a jó zenét és a vicces dolgokat. Bloggerkedek már egy ideje saját kis poén-fika blogomon, eddig nem valami átütő sikerrel.
a zenéhez annyi közöm van, hogy ritka nagy zenebuzi vagyok, célom az (a jónak levésen kívül), hogy mindent meghallgassak kétszer, mniden előadótól. meg mellesleg zenélgetek is már jó pár éve (trombita). písz és egyetek sok töltöttkáposztát
 


Lidérc

Sziasztok, én vagyok az oldal kitalálója és főszerkesztője. Még anno munkanélk alkotói szabadságom alatt jött az ötlet, és hasznos időtöltésként elkezdtem írni e blogot. Hamarosan újból beálltam a dolgozók sorába, így bővítettem a szerzőgárdát, hogy az emiatt kieső posztok egy részét szerzőtársaim pótolják. Szerintem jó tett a blognak a vérfrissítés, ugyanis azóta több szemszögű, több stílusú posztok színesítik a repertoárt.
Jómagam ipari elektronikai technikus vagyok, jelenleg egy nagyobb nyomdában dolgozom univerzális szerelő/karbantartóként, a munka mellett levelező villamosmérnökire járok.  A zenében két fajta ember létezik, aki tud zenélni, és a kritikus. :) Én sajnos csak az utóbbi kategóriába tartozom, ugyan 2 évig doboltam, de nem voltam tehetséges. Tényleg nem... Viszont nagy zenerajongó, albumgyűjtő vagyok és a zenetörténet is érdekel. Azt vallom, hogy a zenéről beszélni olyan, mint az építészetről táncolni, de azért minden bejegyzésemben megpróbálok hozzáfűzni néhány személyes gondolatot a dalokhoz. Remélem sikerül néhány új, további hallgatásra érdemes muzsikát mutatnom, esetleg pár ember zenei látószögét szélesítenem, ugyanis ez a blog célja. Sok örömet kívánok az olvasásához!

-Na meg annyit fűznék még hozzá így utólag, hogy már nagyon kezdő szinten villanygitározok is.

Üdv:

Lidérc

A bejegyzés trackback címe:

https://feldolgozasalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr761464052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csaviandris 2010.07.21. 18:33:12

hallod Peti én is regisztráltam(csaviandris) OKÉ Málykül!!

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2010.07.21. 21:50:48

:) Jól tetted Andriskám, de aztán viselkedjél. ;)
süti beállítások módosítása