Azok az egyenruhás nők...

2009.03.09. 21:28

A mai számnál is csak a földolgozást ismertem, és nagyon kiváncsi vagyok, ki ismerte az eredetit. Iron Maiden fanok figyelem! A Skyhooks dala a Women in Uniform következik, amit a Maiden mellett még a The Whitlams is feldolgozta.

 

Az eredeti nóta az ausztrál glam rock csapat a Skyhooks, Guilty Until Proven Insane című albumán jelent meg 1978-ban. Először azt hittem, összetévesztettem valamivel, vagy más dalt nyitottam meg, de nem ezt dolgozta fel a Maiden is, késöbb elő is jönnek a hasonlóságok, de teljesen más stílusú a dal. Paul Di' Annohoz szoktam hozzá, ezért nekem az ének első két hallgatásra furcsa volt, aztán hozzászoktam. Az énekes amúgy úgy néz ki, mint egy konszolidált Ville Valo. Persze a klipből nem maradhatak kia  csinos egyenruhás lányok. Nézzük is meg őket gyorsan.

 

Az Iron Maiden féle Women in Uniform 1980-ban jelent meg kislemezen. A dal igencsak át van alakítva, az áááázás is ki lett szedve és keményebb metál hangzást kapott. De szerethető a gitárok dallamosságáért, Paul Di'Anno nyegle énekstílusáért, a galoppozós basszusért... A dal érdekessége még, hogy belőle készült az első hivatalos Iron Maiden klipp, és ez az egyetlen klip amiben Dennis Stratton játszik! A mai Maidenből csak ketten voltak tagok még akkor. Itt is szerepelnek a csinos egyenruhás csajok meg persze Eddie, aki szerencsére elég nagy változáson ment keresztül. Eddie ide vagy oda, de itt még akkor is elég bénán néz ki az a gumimaszk a csávó fején.

 

A The Whitlams az Aria Díjátdón énekelte el a dalt, amit egy kislemezrre rögzítettek is 1998-ban. Kellemes meglepetés volt ez a szám, inkább az eredeti verzióhoz hasonlít, de nagyon jó ötlet az zongora szerepeltetése. A srác hangja is rendben van, van egyfajta énekstílusa de az sztem még illik is ehhez a feldolgozáshoz. Ááá-zás is van, úgyhogy teljes az öröm.

A bejegyzés trackback címe:

https://feldolgozasalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr82992337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása