Peti jó-ó-o.

2009.04.17. 23:55

Egy komám, (nevezzük Johnsie-nak az anonymitás kedvéért) ajánlott pár érdekes feldolgozást, a hétvégén ebből szemezgetünk. Most jöjjön a Madcon, és a Beggin című száma, amit a Bare Egil Band dolgozott fel.

Viszonylag friss szám, nemrég még orrbaszájba adták a rádiók. Én mindig úgy értetem a refrént, hogy Peti, Peti jóóó, mondtam is magamnak, milyen baráti egy dal. Még 2007-ben jelent meg a So Dark the Con of Man című albumon, tavaly klippet is forgattak hozzá, playstatiönös, elalvós, álmodós móka, csak azt nem értem a két csini smasszer csajt miért hagyták ott faképnél... Amúgy a zene az számomra elmegy, a klippen meg végigröhögtem magam, azok a táncok, mozgások, remélem ők se veszik komolyan. :)

 

A Bare Egil videoba kicsit bele kell tekerni, másfél percnél kezdődik a dal. Jó kis akusztikus cucc, enyhén alkoholtónusos énekkel. Amúgy zseni a koma, jól eljátszogat a hangjával. (gatna, ha lenne neki)

A bejegyzés trackback címe:

https://feldolgozasalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr271071959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása