Barbie Girl (Updételve)

2009.05.21. 20:05

xD... Igen jól látjátok... A mai feldolgozás a Barbie Girl az Aqua-tól.

Hát szerintem az eredeti (nem csak szerintem) elég gáz... xD Diszkós, popos nyálas xD
A szám 1997-es az Aquarium albumukról...Nahde inkább szenvedjetek >:D
 

 

 UPDATE! A következő feldolgozást a holland Ome Henk alkotta, a címe:Neem een ander in de maling. Az azonos nevű albumon jelent meg 1997-ben. A Barbie Girl paródiájáról van szó, a klippje nagyon beteg. Többet nem is fűznék hozzá, mivel nem az én bejegyzésem.(Lidérc) 

 

 

 

A következő feldolgozó a Disco Express... Nem kell rosszra gondolni a név alapján, nem diszkós, GlamRock... A 2002-es Disco Accidents albumokon van fent a szám... 

 

 

 

Az utolsó feldolgozónk Amerikai... Szerintem mindenki ismeri, a neve Weird Al Yankovic
A szám címét Barbie Girl-ről Ugly Girl-re módosította... Én szakadtam rajta vagy 20 percet xD
 

 

Jó szórakozást...

A bejegyzés trackback címe:

https://feldolgozasalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr471136184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Bianka- (törölt) 2009.05.22. 11:56:33

komolyan mondom, ez már fáj. mindegyik :D

Damian 2009.05.22. 12:30:26

Én az utolsón szakadtam xD

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.05.23. 22:22:28

Az a Rammstein az nem Rammstein, és nem is német, hanem holland. De nem is tetszik.
Én az eredeti dalt is paródiának vaszem, akárkik is az eéőadók. A Klipp szerintem teljesen korrektül kifigurázza a Barbie világot, a végén a kézleszakítás nagypoén. :)
A Disco Express, elég amatőr feldolgozás, de tényleg feldolgozás, szeritnem elmegy.
Yankovic meg szokásos...

Damian 2009.05.26. 14:48:22

Amúgy lehet nem úgy tűnik, de a második, ha nem is Rammstein akkoris van benne német.. xD Német-et is tanulok 2 éve és azért már észreveszem ha valami német, stb.. Amúgymeg a Disco Express rohadtjó xD

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.05.27. 20:03:17

Tegnap némi update-tel megoldottam a vitánkat ;)
süti beállítások módosítása