Kedves olvasóim! Örömmel jelentem, hogy véget ért a munkanélküli alkotói szabadságom, holnaptól újra dolgozom. Az oldal működésében ennek elvileg nem sok hatása lesz, ezentúl is próbálom tartani magam a napi frissüléshez.

Viszont az eddigi leglelkesebb kommentelőmet elvesztem. Ugyanis Wrathchildot meghívtam szerkesztőnek, ezentúl ketten írjuk a blogot, így nekem is könyebb tartani a napi frissülést, meg nektek is jobb, több feldolgozást hallgathattok, és nem lesz muszáj mindig az én hülyeségeimet is olvasni mellé.  Fogadjátok szeretettel.

A bejegyzés trackback címe:

https://feldolgozasalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr58976159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

r1pp3r.j4ck · http://csakmegverlek.wordpress.com 2009.03.02. 20:50:25

Kösz, Lidérc, örülök, hogy itt lehetek. Annyit tennék hozzá, hogy megváltoztattam a nevemet a blog.hu-n arra, amit wordpressen is használok a csakmegverlek blogon. Szóval én vagyok az, Wrathchild9 néven kommenteztem eddig, most pedig r1pp3r.j4ck néven fogok posztokat írni :)
süti beállítások módosítása