Erősítjük a női vonalat..

2009.05.11. 00:16

Ez a nap is eljött.. Lidérc barátom megkérdezte, lennék-e szerkesztő a FdA-on. Őszintén színt vallok, titkon reméltem, hogy megkérdezi, mert nekem nem lett volna bátorságom magamtól jelentkezni eme nemes feladatra. De itt vagyok, új vagyok, és megpróbálok valamit hozzátenni a blog atmoszférájához, reméljük inkább több, mint kevesebb sikerrel.

Így első nekifutásra, csak egy ’villámposztot’ osztanék meg veletek, nyilván nem szeretnék hirtelen belefulladni abba a bizonyos nagy falatba.
Amint hivatalossá vált szerkesztői minőségem, kutászkodni kezdtem a gépen fellelhető összes zene között, hogy vajon mi képezhetné alkalmas tárgyát az első posztomnak.

Az első, ami eszembe jutott, a Tears For Fears és nagysikerű szerzeménye a Shout. A dal a banda 1985-ös megjelenésű, második nagylemezén, a Songs From The Big Chair címűn került kiadásra. A fiúk második albumukon a korábbinál jóval több változást eszközöltek, legfőképp egy keményebb, súlyosabb hangzást adtak zenéjüknek.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 


A feldolgozást a Disturbed nevű banda követte el első, az új millenium évében megjelent The Sickness c. albumán. Pörgősebb, lendületesebb, mint a TFF, nekem nem jön be jobban, de mindenképp kedvenc ez is.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Találtam egy instrumental verziót, de számomra nem derült ki, hogy ez kinek mikor és milyen albumon megjelent szerzeménye. yT kommentekben volt szó valami garázsbandáról, de nem teljesen értettem, úgyhogy ha valaki korrekt infókkal rendelkezik, ne tarsa vissza, majd ápdételünk. Egy blogban szerepeltetést viszont addig is megérdemel.

 

 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

És persze, hogy van Alvin and the Chipmunks verzsön is :D Jól megkínoztam magam négy és egynegyed percen keresztül..

 

 
 
 
 
 
 
 

 

 

 Ha mindenképp választanom kellene, valószínűleg a TFF lenne a nyerő, de csak mert erős nosztalgikus típus vagyok ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://feldolgozasalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr961114151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.05.11. 18:01:45

Az eredeti jó kis szintipop, mostanában kezdem kedvelni a műfajt. A Disturbed elején meg már majdnem megijedtem. :)
De az bejövős eléggé, pedig nem épp dallamos.
süti beállítások módosítása