Piano Tribute to Iron Maiden

2009.01.11. 23:08

Scott Lavender -  The Piano Tribute to Iron Maiden

Kiadó: Vitamin Records

Ország: USA

Zenészek:Scott Lavender

 

 

 

Megint egy különleges albumot ajánlok nektek. Mint ahogy a címéből egyből kiderül, nem másról van szó, mint Iron Maiden dalok 1 szál zongorán. És hogy miért jó ez nekünk? Hogy nektek miért jó, vagy jó-e nektek egyátalán, azt nem tudhatom, de azt elmondom, miért szeretem ezt az albumot. Egyrészt nagyon szeretem a zongora hangját, másrészt nagy Maiden rajongó vagyok, úgyhogy a kettő ötvözése önmagában élvezhető lenne számomra. De Scott Lavender nagyszerűen klampírozik a hangszerén. Egy igazán tehetséges zongorista, akit egyszerűen jó hallani. A számok egytől egyig felismerhetők, igaz a Number of the Beast elején van egy két perces betét, ami nemigazán a számból van, de utánna csak felcsendül a jól ismert dallam. Igazából nem is tudok döntetni, melyik a  kedvenc számom az albumról, talán az Aces High feldolgozása. Az eredeti Hallowed Be Thy Name az egyik kedvenc számom a Maidentől, úgy szeretem ahogy az Number of The Beast albumon van, úgy tökéletes, tehát egyáltalán nem szeretem, mikor megpróbálják feldolgozni, erre az egy számra finnyás vagyok. Kivétel ezalol az ezen az albumon található zongorafeldolgozás. Ez elnyerte a tetszésemet. Igazából azokat az  Iron Maiden feldolgozásokat szeretem, amik nem akarnak mindenáron Maiden lenni, és ez az album szerencsére olyan.

Kapunk ajándékba egy bónusz számot is, ami saját szerzemény. Hát sok köze nincs a Maidenhez, de nagyon kellemesen zongorázik itt is Lavender.

A számlista:

  1. Two Minutes to Midnight
  2. Wasted Years
  3. Can I Play with Madness
  4. The Trooper
  5. Brave New World
  6. Run to the Hills
  7. Caught Somewhere in Time
  8. Aces High
  9. Hallowed Be Thy Name
  10. Flight of Icarus
  11. Number of the Beast
  12. Eddie's Lament (saját szerzemény)

Aki bele akar hallgatni boltba rohanás elött az albumba annak itt az ízelítő.

A bejegyzés trackback címe:

https://feldolgozasalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr24871901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancalagon (törölt) 2009.01.18. 18:40:43

Wow, szerintem is nagyon jó lett :-) Nekem a Run To The Hills is nagyon tetszik, meg az Aces High.. tényleg tagadhatatlanul szuper :-) Köszi az ajánlást ;)

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.01.19. 01:14:56

Örülök, hogy tetszik! És köszi a reklámot az oldaladon. Láttam ám! ;)
süti beállítások módosítása