Helloween-Metal Jukebox

Kiadó: Castle Communications

Ország: Német

Stílus: Power metal

Megjelenés: 1999
 

Zenészek:

 Andi Deris - vocals
 Michael Weikath - guitar
 Roland Grapow - guitar
 Markus Grosskopf - bass
 Uli Kusch - drums

 

 

 

Rég volt már új ebben a rovatban, ma a Helloween tiszteletalbumát választottam.

A Kiske rajongóknak csalódást kell okoznom, mert ez ahogy már a kiadás évéből is klátszik, már Andi Deris-es anyag. Akik nem szeretik a Helloween második korszakát, azoknak nem fog tetszeni ez az album se. Nekem igazából a Deris-es éra az, ami jobban bejön, tehát szeretem ezt az albumot is. Némelyik számot jelentősen átírták, (pl.:All My Loving) de van amihez alig nyúltak hozzá. De a gyors riffelés és kétlábdobos dübörgés mindegyikben jelen van. :) Többnyire meg vagyok elégedve a számokkal, néhol azért éreztem ötlettelenséget, de amúgy jó kis album ez is. A számválasztás is tetszik, belekerültek kevésbé ismert dalok is.

Számlista:  

He's a Woman - She's a Man (Scorpions)
Locomotive Breath (Jethro Tull)
Lay All Your Love on Me (ABBA)
Space Oddity (David Bowie)
From Out of Nowhere (Faith No More)
All My Loving (The Beatles)
Hocus Pocus (Focus)
Faith Healer (Alex Harvey)
Juggernaut (Frank Marino)
White Room (Cream)
Mexican (Babe Ruth)
Rat Bat Blue (Deep Purple)

Csak azoknak ajánlom, akik szeretik a Helloween új korszakát, de nekik nagyon.

A bejegyzés trackback címe:

https://feldolgozasalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr551088389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OverLord 2009.04.27. 19:19:48

Én imádom a Helloweent, az újat és a régit is, de ez a feldolgozásalbum nagyon nem tetszett nekem. Igaz már rég hallgattam.
süti beállítások módosítása