Első posztom...

2009.05.09. 22:06

Hello... Azrael vagyok... én is írkálok kicsit a Blogra... Íme az első posztom.

Nagyon sok olyan posztot látni, ahol pop és egyéb zenéket dolgoznak fel metál ill. rock stílusban. Úgy gondoltam hogy hű maradok ehhez a „hagyományhoz” és én is egy ilyennel ajándékozlak meg benneteket a mai napra .^^



Az eredeti szám Shakirától van, a címe pedig „Whenever Wherever”. Ez a változat pop-os, de sok helyen azt mondják, hogy ez alternatív rock. Nem tudom Shakirának mi köze a rockhoz (o.O) de hát biztos igazuk van.
Ez a szám 2001-ben felkerült a Laundry Service albumára. Nos hogy tudjátok miről van szó, íme egy kis ízelítő.

 

 
 

Nos, nekem a 2. jobban bejön. Az eredeti számot Chrisian Ice dolgozta fel a RequiemK626 zenekarral karöltve. Itt-ott „kisebb” módosítások figyelhetőek meg a szövegben. Ez a feldolgozás nagyon jól sikerült, de ki nem adták egyik albumára sem még bónusz szám ként sem  =(
 


(Vigyázat csúnya szavak, megtekintését csak 12 éven aluli felnőttek számára ajánljuk xD



És persze a szöveg, azoknak akik lusták keresni: xD

http://www.justsomelyrics.com/1715713/Christian-Ice-%2B-RequiemK626-Whenever-Wherever-Lyrics
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://feldolgozasalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr351112109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása