Bring your own ...

2009.06.17. 13:29

Hello mindenki! Mára nem is feldolgozással készültem nektek, ezt muszály beraknom...
Le fog esni az állatok ezt garantálom... A mai szám a BYBO a System of a Down -tól.

Annak aki nem tudná, bár kétlem hogy van ilyen annak egy kis info a bandáról:

A System of a Down (röviden SOAD vagy System) egy Örmény - Amerikai alternatív rock zenekar, mely 1994-ben alakult meg a Kaliforniai Glendale-ben. Eddig 5 albumukat adták ki, a legnagyobb áttörést a 2001-es Chop Suey! című szám jelenttette. A tagok:

- Serj Tankian (Ének- Billentyű)
- Daron Malakian (Ének - Gitár)
- Shavo Odadjian (Bass)
- John Dolmayan (Dob)

 

Az eredeti szám, hogy tudjátok miről van szó:
 

 

 

Nah és most jön a lényeg... A következő előadó a... System of a Down =)
Megtaláltam a számot, szétbontva külön hangszerekre, énekre stb..

 

 

Akkor az első, a Gitár:

 

 

 

A második a Basszer:

 

 

 

A harmadik a Dob:

 

 

 

A negyedik a Cintányér:

 

 

 

Az ötödik az összes eddigi hangszer egybe:

 

 

 

És az utolsó csak az Ének:

 

 

Remélem szereztem ezzel nektek kb 20 boldog percet =)

A bejegyzés trackback címe:

https://feldolgozasalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr661190866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.06.17. 14:52:58

Tényleg nem épp az oldal profiljába tartozik, de érdekes. Főleg a cines verzió, szám közbe nem is tűnik fel, hogy ennyit használja.

Na igyekszem, ma még tőlem is kaptok bejegyzést.
süti beállítások módosítása