Megint Beatles. Úgy látszik ez egy ilyen hét. Ma időhiány miatt a medley rovatot bővítjük. Angyalunk küldte az ausztrál gitáros Tommy Emmanuel akusztikus medley-ét. Kattints tehát a továbbra.

Az úriember technikája különleges, az úgynevezett fingerpicking. Amikor egyszerre játsza a basszust a hüvelykujjával és a dallamot a többivel. (bővebben) Olyan, mintha ketten játszanának.

A medley dalai:

1. When im 64
2. A Taste of Honey

3. Day Tripper
4. Lady Madonna

A bejegyzés trackback címe:

https://feldolgozasalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr51264233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Bianka- (törölt) 2009.07.24. 02:06:34

ájj, nagyon megy most a Beatles, mi történt? :D
szó se róla, én örülök neki sztem a legjobban XD

ennek az eleje, means első két perc, egy ötvenes évekbeli szódareklám zenére emlékeztet.. :D

de onnantól klassz, tetszik.

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2009.07.24. 11:23:01

hát ez úgy jött h néztem youtube-on a hard day's nightot, aztán rájöttem h milyen jó ez a beatles és tulajdonképpen méris nem szoktam én sűrűbben hallgatni? hát elkezdtem keresgélni és akkor megláttam h medley és rögtön félretettem Lidércnek :)
süti beállítások módosítása