Himnusz

2009.09.12. 15:29

Szerencsére nem a miénk. Miért szerencsére? Mert ez esetben egy nagyon elborult feldolgozásról van szó, ami szerencsére nem kis hazánkat sújtja, hanem Ámerikisztánt. A dal a Southland Tales című hihetetlenül elvont, szeretnivaló, érdekes; ugyanakkor hatalmasat bukó filmből van. De először nézzük meg magát az amerikai himnuszt összehasonlítás képpen.

Egy focimecs előtt férfikar, nőikar és fanfárok adják elő; nem is akárhogy.

Ezzel szemben a Sotuthland Tales verziója nagyon bizarr. A vonósok darálása egyszerűen ijesztő, és az ATM rablás közben meg pont odaillő (akkor történt, na!). Most viccen kívül, ha a hang előtte nem mondja be, hogy most a himnusz jön, én se jöttem volna rá, hogy ez most a himnusz. Tehát beteg.

Kérem nem hurrogni, hogy miért nem a magyart tettem ki. Egyszerűen ahhoz nem találtam ilyen egyedi és beteg feldolgozást. Azt (tudtommal) nem alázták még meg...

A bejegyzés trackback címe:

https://feldolgozasalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr231377253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

balukaaaa teh master · http://gothic-risen.blog.hu/ 2009.09.14. 07:39:53

@TREX:
aztarohadtkurvaéletbe! fúj! ezt nem ismertem. és mielőtt mondanád, a Király Lindás verzió nme történt meg. az csak egy összeesküvés.

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.09.21. 00:57:27

Azért az amerikai himnuszból van sok jófeldolgozás még. Jimi Hendrix, Iced Earth, hogy csak azokat említsem, amiket én is ismerek. :D Jó lenne ebből egy bővebb eresztésű poszt.
süti beállítások módosítása