A rendszeres olvasók észrevették, hogy az utóbbi időben sajnos abbamaradt a napi posztolás, illetve amit én írtam mostanság, az is elsietett lett, bevallom, most elég sok munkám van, plusz hogy ne legyen könnyű az életem,egy agyérelmeszesedésben szenvedő szomszéddal is hadakozni kell. Plusz a mindennapi gondok, tehát legkisebb problémám a blog, de igyekszünk összekapni magunkat a kollegákkal. Lett is volna poszt, Azrael írt is egy egész jó cikket, csak sajnos én már feldolgoztam a témát, és nem volt köztük be nem mutatott nóta, így up-datet sem tudtam készíteni. Azért köszi.
Az oldalt lévő keresés doboz sem működik tökéletesen, úgy vettem észre, nem szereti, ha több szót írunk bele (számcímnél ez nehézséget jelent), tehát a kereső sikeres használatához kulcsszavakat, vagy az együttes nevét használjuk. Én meg már jó ideje leszoktam a címkézésről, mondván ott a keresés, az jobb. :S Meg persze olyan tökklelütött vagyok, hogy mindig elfelejtem.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://feldolgozasalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr741166537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása