Kazánház üzen

2009.06.12. 23:29

Kitaláltam egy nagyon nagy okosságot ide a blogra. Készítek egy tartalomjegyzék szerűséget. Klön oldalon lesz, amit az ötletkosárhoz hasonló módon, az "Az oldal linkjei" dobozból értek majd el.
Mivel a kereső úgy szar rossz ahogy van, tagalni, meg elfelejtek mindig, meg sok is lenne, ezért úgy gondoltam kilistázom az összes alapszám címét és előadóját. Hogy kik dolgozták fel az nem lesz a listában, sak az alapmű, de lássátok milyen baráti vagyok, belinkelem majd nektek, hogy könnyen odataláljatok a kívánt bejegyzéshez. Illetve a bejegyzés szerzőjét is feltüntetem.

Így könnyebb lesz megkeresni a számokat, ha valaki lemaradt az elejéről, és kiváncsi mi van fönn, vagy csak egy régi bejegyzést keres, illetve a szerkesztő társaknak is segít, hogy ne dolgozzák fel mégegyszer azt ami már kész van.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://feldolgozasalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr311181968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Damian 2009.06.17. 13:03:17

Én is xD
Ezt 2x szívtam meg, de nagyon, hogy a kereső nem dobott ki rá semmit... Mondom nah akkor mehet... aztán utána mondta Lidérx kolléga hogy már van ilyen feldolgozás... Huppsz :D
süti beállítások módosítása