Kazánházosdi üzenet

2009.09.20. 23:47

Csak most jutottam blogközelbe, így kicsit késve, de bejelentem, hogy mégegy szerzővel gyarapodott kicsinyke oldalunk. Lassan több szerkesztő lesz mint olvasó. :D

Beemre már hozzá is látott aktívan az oldal gyarapításához. Köszönöm neki, remélem sok jó feldolgozást gyűjt nekünk ő is.

Mivel már ennyien vagyunk szerkesztők, a B-oldalon látottakhoz hasonlóan én is készítek egy kis lapot, ahol a szerzők bemutatkozhatnak pár sorban, már aki akar.Bár nemhiszem, hogy sokakat érdekelne, kik vagyunk, de azért mégis, na. :)

Frissítettem megint a tartalomjegyzéket!!!

Egy kis statisztika: Jelenleg 207 feldolgozásos poszttal büszkélkedhetünk. Bele se merek gondolni, hogy ez hány dalt jelent. 8 albumajánló, 11 zenekar bemutatása szerepel az oldalon, valamint 11 medley-re találhattok rá. A rendkívül sikeres botrányba fulladt lopások rovat még mindig csak egy bejegyzést ért meg, bár ez valahol jót jelent.

A bejegyzés trackback címe:

https://feldolgozasalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr161395883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Bianka- (törölt) 2009.09.23. 21:02:22

pedig jó lenne a botrányos rovat, csak anyag kéne hozzá :)

szólj majd, mikorra kell írni magamról pár mondatot, majd elküldöm.

nem tudom mikor leszel msn, úgyhogy itt szólok: készítem hétvégére a posztot, de megjegyzem, eltörtem a lábam és feküdnöm kell(ene), úgyhogy utána sem biztos, hogy heti egynél aktívabb tudok lenni. most is sunyiban gépezek, mert nem lát a gestapo.. de igyekszem.
süti beállítások módosítása