Power Rangers

2010.03.09. 06:00

1995. A metál hőskora még épp csak leáldozóban van, úgyhogy még születnek ekkor nagy slágerek. Például a sok gyerekkort tönkretevő (köztük az enyémet is) Power Rangers tévésorozat betétdala, amit sokáig fütyültünk az ovi udvarán. Nézzük meg hogy ki és hogyan dolgozták fel ezt a számot.

A számot a Power Ranger Orchestra néven hívott stúdiós összeállás készítette. Itt megnézhető kik ők.

IDE kattinvta meghallgatható.

Buckerthead is feldolgozta a számot.

Masaki Endoh japán énekestől is hallhatunk egy feldolgozást.

A Powerglove nevű power/speed metál együttes verziója.

A bejegyzés trackback címe:

https://feldolgozasalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr141817463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2010.03.09. 12:40:00

Ez a Slipknot mekkora átverés, egyszer már megtaláltam, úgyhogy sejtettem, hogy ez az lesz. Sajnos sose dolgozták fel a számot, pedig meghallgattam volna az ő verziójukat is. Maga az egész Buckethead jelenség nem egy egyszerű. Beteg az az ürge, viszont faszául nyomja, jó az intro is az elején. A powerglove is odacsap.

balukaaaa teh master · http://gothic-risen.blog.hu/ 2010.03.09. 14:00:25

@Lidérc:
jogos, picit késő volt amikor írtam a ezt és álmosan nem is vettem észre hogy a slipknot kamu. jár a pacsi a vágónak, amiért átvert.
(ki is vettem a cikkből.)
süti beállítások módosítása