Embereket kért az olvasó

2009.03.13. 23:15

Megint egy olvasói kérést teljesíthetek, Bianka kérte a Depeche Mode, People are People számát, és persze annak feldolgozásait.

A People are People az 1984-es Some Great Reward albumon jelent meg. A Depeche Mode az egyik leghíresebb sythpop zenekar, de azért ebben a számban egy kis industrialt is érzek. igazából nekem is tetszik ez a szám, bármennyire is más műfajokat részesítek előnyben. A mondanivalójának meg sajnos még most is aktualitása van, ugyanis a faji előitéletek ellen szól. Teljesen egyet tudok velük érteni, de remélem évtizedek múlva a fiatalok már nem fogják érteni miről szól...  A klipnek az elején nagyon tetszett, ahogy a vasakon dobol, tényleg hasonlít a hangja, ötletes. Hát '84-se most volt, úgyhogy itt még eléggé fiatalok. (Milyen sasszemű megállapítás) De nagyon jól sikerült video lett.

 

A legsikeresebb feldolgozást RuPaul követte el. Én nem hallottam még róla. De ez nem véletlen, ugyanis Dance stílusú. A zenéről épp ezért nem nyilatkozok, viszont csak ezt a videót találtam. Valami idióta filmből van, én már a fekete travitól kiakadtam, erre jött még rá az a pár rémbutyuta jelenet a travival és mumifikálódott Elvissel... Erős akaratúak és zombik lessék meg. Amúgy 2004ben jelent meg Red Hot albumon. (ui.:Rájöttem, hogy a nemi identitászavaros bácsi maga RuPaul. :S 

 

A Perfect Circle egész jó alternatív rock verziót készített. Sok benne az elektro-s elem, illetve váltják egymást a rockos és effektes részek. Szintén '04-es. Az Emotive lemezen szerepel. A Video alatt képeket nézegethetünk, van néhány egészen jó is.

 

A Dope nu-metal feldolgozása a a 2005-ös American Apathy albumán található. Egész hallgatható, bár igazság szerint engem maga a műfaj nem igazán köt le. A vége azért egész jó, mikor a gitár már dallamot is játszik.

 

A gothic/inustrial metal zenekar az Atrocity a maga változatát a tavalyi Werk 80 II korongjára játszotta fel. Nekem egészen bejövős volt ez a szám, bár az ének szerintem kicsit sántít. Legalábbis én nem vagyok megelégedve vele, főleg az elején, utánna már megszokom.Viszont a zenében vannak jó ötletek, például a nagyzenekari sample. Igaz már kicsit kommersz dolog, de nállam még beválik.

 

A Stone The Crow változatával is úgy vagyok, hogy engem igazándiból hidegen hagyott. Kommersz, egyszerű, tipikus 2 akkordos nóta. De azért biztos lesz akinek tetszik. Az ne vegye figyelembe a véleményem. :) A 2005-ös 3 Doors down albumról.

A bejegyzés trackback címe:

https://feldolgozasalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr251001008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Bianka- (törölt) 2009.03.14. 00:20:33

ez a RuPaul féle ez vmi nagyon brutál :D
de ez egy ténylegesen moziban/tvben/dvdn valamikor megjelent/megjelenő film, vagy csak a zenéhez készült? ha film, nekem ezt látnom kell XD amugy a zene az katasztrófa szerintem.. és a Perfect Circle-től felállnak a pihék a hátamon..
az Atrocity verzióhoz kapcsolódóan csak ismételni tudnálak, úgyh nem is mondok inkább semmit :D
az utolsó pedig számomra nagyon hasonlít a Dope-féle verzióhoz csak gyengébb.
még mindig a Dope-féle a király XD

és így a végére: köszi h utánanéztél.. ennek is :D szeretem ezt az oldalt :D

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.03.14. 00:51:31

@biankajournal: Igazán nincs mit, sőt, örülök, ha adtok nekem témát, így nem nekem kell gondolkodnom rajta :D

Igazándiból elég álmos voltam, mikor írtam, ezért lehet benne hülyeség, nem volt erőm átolvasni. Bocsi.
süti beállítások módosítása