Újabb ajánlás landolt a levelesládámban, Balukaaaa teh master ajánlotta a Elton John, Funeral for a Friend/Love Lies Bleeding című számát, jobbanmondva annak Dream Theater-es feldolgozását.

A dal 1973-ban jelent meg a Goodbye Yellow Brick Road albumon, a szám első fele, egy hatalmas progresszív, instrumentális rock eposz. Igazából nem nagyon hallgatom Elton munkásságát, így meglepett ez a szám. Bár temetésen nem adnám, de nagyon okos, jól összerakott mű. A második fele, a Love Lies Bleedingben szöveg is van, de nem kevésbé összetett. Balukaaaa figyelmeztetett, hogy a képeket inkább ne nézzem, nade még nem hallott a fordított pszichológiáról? :S Eltonnak szerintem agyhalott kínai optikus óvodások tervezik a szemüveget. a nagycsoportosok meg a ruhát. Valaki szólhatna, hogy nemcsak neki, senkinek sem állnak jól azok az okulárék.

A Dream Theater feldolgozása a A Change of Seasons EP-n található, ami 1995-ben jelent meg. Az az igazság, hogy számomra ez még az eredetit is túlszárnyalta. Némiképp metálosabb hangzást kapott, de megőrizte az eredeti jellezetességeit. Überszuper faja egy dal lett, rengeteg technikás hangszermegszólaltatással. Azért mégiscsak DT...

A bejegyzés trackback címe:

https://feldolgozasalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr261084983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

balukaaaa teh master · http://gothic-risen.blog.hu/ 2009.04.25. 07:37:57

thx, hogy kiraktad. a DTs verzió nagybetűs Tutiság :P

balukaaaa teh master · http://gothic-risen.blog.hu/ 2009.04.25. 11:41:38

amúgy bocs, hogy rávettelek így a nézésére. én Freddie Mercury-val is úgy vagyok, mint Eltonnal. Szeretem a számait (najó, eltonnak csak ezt az egyet), de nézni nem bírom :D

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2009.04.25. 17:08:16

azt tudtam h Elton jól zongorázik de azt h valaha ilyen jó hangja volt azt nem.. én az Oroszlánkirálynál leragadtam. és akkor már azért idősebb volt. egyébként nekem az elején kicsit túl sok az intro.
hm Dream Dream.. elfogult vagyok :) hibátlan. minden a helyén van.
süti beállítások módosítása