Paranoiások figyelem

2009.02.19. 18:26

Egy még ismeretlen hazai zenekar, a Strangenite számait mutatta egy barátom, mikor feltűnt egy daluk. Kértünk is tőlük engedélyt, mert nem hagyhattam ki, hogy fel ne kerüljön a blogomra. Az engedély megvan, úgyhogy ti is meghallgathatjátok a Paranoid feldolgozásukat. A zenekar kérése, hogy komentezzétek, miután meghallgattátok, kíváncsiak a véleményekre, úgyhogy a szokásosnál legyetek aktívabbak. ;)

Az eredeti dalról már volt bejegyzés, most koncentráljunk erre a verzióra. Igazából nekem nagyon bejön, teljesen más felfogásba helyezték a dalt zeneileg. Egyszerű, de nagyon kellemes akusztikus gitár, alatta egy kis basszus, és az ütemet adó taps. Olyan tábortűz mellett zenélős hangulata van. Egész jó az ének, férfi és nő duettezik, illik a hangjuk ehhez az akusztikus műfajhoz. Ügyesen ki van használva a stereo adta lehetőség is, a jobb hangsávból a női ének és a mélyebb hangok szólnak, balról a férfi és a gitár hangja jön. Ez a megoldás tetszett. No nem is beszélek róla többet, hallgassátok meg, utánna írjátok meg a vélemyényeteket. A dalt innen tölthetitek le mp3 formátumban.


A bejegyzés trackback címe:

https://feldolgozasalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr86953264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

r1pp3r.j4ck · http://csakmegverlek.wordpress.com 2009.02.20. 00:07:28

Elsőőőőő :D

Egyáltalán nem erre számítottam, viszont tetszik :) Vissza is tettem, hallgatom újra, megérte letölteni :) Vigyázzatok az asvával :D

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.02.20. 00:26:21

Pedig én szóltam, hogy teljesen más felfogású zene.

r1pp3r.j4ck · http://csakmegverlek.wordpress.com 2009.02.20. 11:01:47

Jól van, szóltál, de mégsem erre számítottam :D
süti beállítások módosítása