A mai dalcsokor a Guns & Roses slágerét, a Paradise City-t veszi alapul.Klikk a továbbra!

A Paradise City 1987-ben jelent meg az Appetite for Destruction lemezen. Szerintem a Guns egyik legjobb száma. Nemcsoda, hogy népszerűsége máig töretlen. Jól eltalált riffek, király szólók, kórusrész, a végén bevadulás. Remek.

 

 

 

A Bring You To Your Knees: A Tribute to Guns & Roses lemezre készített feldolgozást az Eighteen Visions amit aztán a Professional Sinnerz kicsit átmixelt. A dal műfaja igencsak alternatív metál lett, rapbetéttel és némi elektrós beütéssel. (Az eredeti Eighteen Visions változatból csak részletet sikerült találnom. Sima nu metalnak tűnik)

 

A Hole, Courtney Love zenekara is előadta élőben a dalt, amit a Celebrity Skin albumukra bónuszszámként fel is rakták '98-ban. Nem rossz változat szerintem, főleg a közepén mikor kicsit bevadul, az tetszik. Ennek ellenére Love-ot nem tartom jó énekesnek.

 

Ex-Guns tagok segítenek be a Cypress Hillnek, hogy igazán jó rap-rock előadást láthassunk. Slashék hozzák a kötelezőt, a Cypress is jól teljesít, bár inkább hallgatnám Axl sikítozását, mint a rap betéteket. De így is jó kis ugrabugra zene lett.

 

A legutóbbi bejegyzésben már találkoztunk az N-Trance nevű zenekarral, akiknek elvileg diumdisut kéne játszaniuk, de szerencsére ez sem teljesen az. Mondjuk azért a trance is érződik a számban, de inkább hiphopnak mondanám a sok rap miatt. A rockos hátteret itt nem érzem annyira erőltetettnek, mint a hasonló próbálkozásoknál. Egész jó a gitár a háttérben. (Lehet, hogy csak bevágták, de végeredményben nem oszt nem szoroz) A csajnak is jó hangja van, egyedül a refrénéneklős csávótól ráz ki a hideg. A klipp viszont nagyon erőltetett. Ezek az eltúlzott pózolások, göncök, sminkek nem kellettek volna. Értem én, hogy ez egy paródia, görbe tükör a glam felé, de véleményem szerint ez már a ló túl oldala. A '99-es Happy Hour lemezen szerepel.

 

Egyszerű mint a facsipesz, mondhatnánk Mambo Kurt előadására, aki egy orgonával játsza el a dalt, de attól még érdekes. És épp emiatt jó. Sajnos a választott felvétel minősége már nem annyira. A '99-es The Return of Alleinunterhalter lemezen szerepel.

 

Egy industriális metál feldolgozást is találtam, vegyes érzelmeim vannak vele kapcsolatban, néhol tetszik, néhol szörnyűnek tartom. Az előadó kilétében vita merült fel a kommentek között. (Szerintem se Warrior Soul, de van nekik is egy feldolgozásuk, az sincs meg)

 

 

A Boosa n' Roses feldolgozása zseniális. Nagyon kellemes és nyugtató zenét készítettek a dalból jazz műfajban.

 

Sajnos Pat Boone nagyszerű Big Band feldolgozásából is csak félperces részlettel tudok szolgálni. Természertesen a In A Metal Mood: No More Mr. Nice Guy  lemezen kell keresni.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://feldolgozasalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr841288829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Bianka- (törölt) 2009.08.05. 02:51:33

ájj de jóó, imádom.
erről eszembe jutott, 3 éve az arénában majdnem 5 órát vártam rájuk, de akkor is felejthetetlen :D

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.08.05. 20:37:10

@TREX: Ejnya. Ez az Imeem is eleinte olyan szimpatikus volt, azóta azt is lekorlátozták fél percekre. Most meg a beágyazottakat külön is lekorlátozza, pedig az imeem oldalán a teljeset végig lehet hallgatni. Köszi a linket Trex, cseréltem.

bbking 2009.09.02. 15:27:48

Szerintem mindegyik sz-r, gondolom elfogult vagyok az eredetivel, ez egy olyan dal, amit felesleges feldolgozni.
Talán a Cypress Hill, de az is csak azért, mert bírom őket.

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.07.02. 15:05:51

találtam bluegrass-t ami kivételesen tetszik is :)
Iron Horse: www.youtube.com/watch?v=rXJrVsq4aVU

n0b4d11 2010.07.18. 10:57:04

én is elfogult vagyok az EREDETIVEL, ami NEM Guns and Roses, hanem BOB DYLAN. Értem?!

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2010.07.18. 14:51:42

Melyik Bob Dylan számra gondolsz? Mert lehet kevered ezzel: feldolgozasalatt.blog.hu/2009/02/19/kop_kop_elso_resz

A Paradise City-t az 100% Guns nóta, a fő szerzője Slash volt.
süti beállítások módosítása